انتظارات‌ و‌ خواسته‌های باران نت

مسئولیت  و وظایف :

ورود به وبسایت باران نت به معنای پذیرش شرایط و قوانینی است که در ادامه می آید.

  • حوزه فعالیت این سایت خدمات تخصصی در زمینه مشاوره کسب و کار است.
  • این سایت از لحاظ تخصصی و علمی و قیمت گذاری خدمات، تابع دستورالعمل های مدون می باشد.
  • عضویت در این سایت،کاملاً رایگان و برای عموم آزاد است و اطلاعاتی که در هنگام عضویت یا ثبت نام کارگاه های آموزشی از کاربران دریافت می شود تابع قانون حفظ حریم خصوصی کاربران است.
  • کلیه مطالب و محتواهایی که در این سایت منتشر میشود، مبنای علمی و تخصصی داشته و اصالت آن توسط مدیریت سایت تضمین میشود. هرگونه استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع از سایت غیر قانونی و غیر شرعی است .
  • هدف این موسسه باز نگه داشتن فضایی است که در آن کاربران بتوانند به راحتی موضوعات خود را با مشاورین مطرح کنند و بدیهیست مجموعه نیز مسئولیت نظارت بر عملکرد مشاورین و افزایش کیفیت خدمات را دارد.

مشاور

شرایط عضویت مشاور

  • کلیه افرادی که دارای حداقل 10 سال سابقه کار در حوزه های مرتبط می باشند.
  • به تایید کمیته پذیرش رسیده باشد.

 

شرایط استفاده از اپلیکیشن باران نت برای مراجعین

_

یک. مشاور، شخص امین، معتمد و متخصص بوده و مراجع تلاش می‌کند از پیشنهاداتِ او پیروی کند.

دو. مراجع تلاش می‌کند اطلاعات کافی، واقعی و در خور جهت کیفیت ارائه‌ی خدمات در اختیار مشاور قرار دهد.

سه. مراجع موظف است حسابِ کاربریِ خود را در اختیار دیگران قرار ندهد.

چهار. ارتباط با مشاور تنها در چارچوبِ روند اپلیکیشن باران نت برای شما ممکن است. در صورت مشاوره حضوری، روند طراحی‌شده به‌این صورت است که در شرکت مه کالا تجارت پارسیان خدماتِ حضوریِ خود را دریافت کنید.

پنج. در صورت نارضایتی از روندِ درمان، می‌توانید این مهم را با مشاورارشد مطرح کنید و در اولین‌فرصت به تغییر مشاور خود بپردازید.

شش. مطلوب است اگر تخطیِ خاصی در روند درمان از جانب مشاوران ما مشاهده کرده‌اید ما را از این مهم آگاه سازید.

هفت. مه کالا، در ارتباط شما با مشاور نظارت و دخالت نداشته و به محرمانگی جلسات اصرار و پافشاری دارد.

هشت. باران نت به دنبال کیفیت خدمات مشاوره در حوزه کسب و کار است، پس از پیشنهاداتِ شما در این‌زمینه به‌شدت استقبال می‌کند.

نه. بازخورد به مشاورین ما از جانب شما، موجب شناخت هرچه بیش‌ترِ مراجعین بعدی خواهد شد.

ده. در صورت لغو جلسه‌ی مقرر شده برای بار اول، شصت‌درصد مبلغ، برای بار دوم، هفتادو‌پنج درصد و برای دفعات بعدی نود درصد مبلغ موردنظر دریافت خواهد شد.

یازده. برای رسیدن به‌یک نتیجه مطلوب و ملموس، مراجعین صبور بوده و اطمینان به مشاور را در اولویت کار خود قرار می‌دهند.

دوازده. مراجعین به زمان اهمیت داده و دقیق و منظم تلاش می‌کنند سرِوقت برای جلسات مشاوره آنلاینِ خود حاضر باشند.

سیزده. چگونگیِ شیوه‌ی دریافتِ خدمات؛ مکاتبه‌ای، صوتی و تصویری به انتخاب مراجع است.

چهارده. مراجع از تمام امکانات اپلیکیشن آگاهی دارد و در صورتِ نیاز از آن‌ها استفاده می‌کند.

پانزده. باران نت در تلاش است با توجه و در نظر گرفتنِ اصل کیفیت، تمامی امور مشاوره هم‌چون پرسش‌نامه و غیره را به‌صورتِ آنلاین در اختیار مراجع قرار دهد.

شانزده. درخواست مشاوره حضوری بر اساس توافق و تشخیصی است که از جانب مشاور صورت می‌گیرد.

هفده. این‌که در طولِ روز مراجع بخواهد بیش از یک‌بار با مشاور جلسه داشته باشد، به تشخیص و صلاحِ مشاور است.

هجده. مراجعین از پلت‌فرمِ باران نت استفاده غیرقانونی نخواهند کرد.

نوزده. در صورت آن‌که باران نت به‌این استنباط برسد که مراجع نیت‌های دیگری به‌غیر از خدمات مشاوره دارد، از ادامه ارائه‌ی خدمات خود را معاف می‌دارد.

 

وظایف مشاور ارشد

_

یک. او تلاش می‌کند در کم‌ترین زمانِ ممکن با در نظرگرفتن «اصل کیفیتِ هرچه‌ بیش‌تر» با مراجع ارتباط برقرار کند.

دو. انجام مصاحبه تشخیصیِ اولیه و محدود برای راهنماییِ هرچه‌ بهتر مراجع.

سه. مشاورارشد رابط بین باران نت و مراجعین است. به‌همین‌منظور همدلی و خویشتن‌داری از اصول مهم رفتاری به‌شمار می‌رود.

چهار. مشاورارشد ارائه خدمات پشتیانی به مراجعین را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

پنج. او تلاش می‌کند نقطه‌نظرات مراجعین را با مناعت‌طبع دریافت کند و انتقال دهد.

شش. او تلاش می‌کند مراجعین را با توجه به مسئله‌ی مورد‌نظرشان به مشاور متخصص ارجاع دهد.

 

تعهدات مشاور

_

یک. برای پیشبرد برنامه و اهداف مختلف، از مشاور انتظار می‌رود در جلسات موردنظر، واقع در مه کالا تجارت پارسیان حضور داشته باشد.

دو. مشاور از این مقوله آگاهی دارد که پس از مشخص‌شدن زمان مشاوره، برای کیفیت هرچه بیش‌تر خدمات، تاخیر برای آغاز و تعجیل برای اتمام جلسات نخواهد داشت.

سه. مشاور، در زمینه و حوزه‌ی تخصصیِ خویش اطلاعات لازم را داراست و کلیه گواهی‌های مربوطه را در اختیار کمیته پذیرش مه کالا گذاشته است.

چهار. در زمان ارائه‌ی خدمات، مشاور از لباس موجه و ظاهر مطلوب جهت کیفیتِ هرچه‌بیش‌تر بَهره می‌برد. مشاوران خانم نیز به‌علت حساسیت‌های موجود، در حفظ حجاب خویش کوشا و مسئول بوده‌اند.

پنج. مشاور نهایت تلاش خود را در هر موقعیت و مورد برای رضایت‌مندی مراجع انجام می‌دهد.

شش. فعالیت مشاور و بارخوردهای برآمده از طرفِ مراجعین، موجب در اولویت قرار‌گرفتنِ او برای خدمات آینده خواهد گردید.

هفت. در هر ساعت از شبانه‌روز برخوردِ در خور و شایسته با مراجعین از مشاور انتظار می‌رود.

هشت. تلاش بی‌وقفه‌ی مشاور مربوط به وظایفی است که مدیریت مه کالا در حیطه‌ی مشخصِ کاری به‌او سپرده است.

نُه. مشاور بهتر از هر کسی می‌داند توجه‌ به مسائل اخلاقی، امنیتی و حفاظتی مقوله مهم و پُر اهمیتی است.

ده. مشاور به‌هیچ‌وجه خارج از روند مورد‌نظر باران نت به‌موجبِ خدشه‌دارنشدنِ اعتبار مه کالا، وجه، مبلغ و پول دریافت نمی‌کند.

یازده. تلاش موردنظر مشاور این است که در چارچوب و اسلوب طراحی‌شده باران نت رفتار کند.

دوازده. حفظ رابطه‌ی مشاور و مراجع آن‌طور که برآمده از آموزه‌های متون مشاوره است، در دستور کار مشاور خواهد بود.

سیزده. مشاور، تغییرات به‌وجودآمده را چه مربوط به‌خود و چه مربوط به جلسات مشاوره به آگاهی مؤسسه می‌رساند.

چهارده. تعهد در قبالِ مراجع از وظایفِ مورد‌نظر باران نت بوده و مشاور در این زمینه هم‌سو با مه کالا رفتار می‌کند.

پانزده. در صورت لغو جلسه بنا به دلایل شخصی و ضروری، بهتر است مشاور تلاش کند در سریع‌ترین زمانِ ممکن آن را اطلاع‌رسانی کند.

شانزده. مشاور می‌داند ناظر بر کارهای او مشاورارشد است، پس تمامِ اقدامات خود را با او هماهنگ می‌کند.

هفده. این مورد بدیهی است، از آن‌جا که تمامِ مشاوران از آن آگاهی داشته و نسبت به‌آن حساسیت دارند؛ تنها جهت یادآوری گفته می‌شود که مشاور در حفظ اطلاعات مربوط به مراجع کوشا بوده و به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهد حریمِ امنِ جلسه ذره‌ای بلغزد.

هجده. مشاور در صورت عدم تمایل به ادامه همکاری بهتر است یک‌ماه زودتر مسئله را به‌اطلاع مؤسسه برساند.

نوزده. در صورت لغو جلسه از جانب مراجع برای بار اول شصت‌درصد مبلغ کل به مشاور پرداخت می‌شود. برای بار دوم، هفتاد‌وپنج درصد و برای بارِ سوم نود درصد دریافت می‌شود. این مهم قابل تغییر است.

بیست. لغو جلسه از طرف مشاور منجر به این می‌شود که مبلغ جلسه موردنظر در حساب مراجع باقی بماند.

بیست‌ویک. از آن‌جا که باران نت یک خدمات مشاوره آنلاین و بیست‌و‌چهار ساعته است، با توجه به تقسیم‌بندی‌های به‌وجودآمده از طرف مشاورارشد آمادگی به‌خدمت گاه ممکن است به صورت چرخشی، شبانه و یا روزانه برای مشاورین باشد.

بیست‌ودو. به‌هنگام مواجه‌شدن با مراجعینی که گاه به نیت‌های خارج از مشاوره درخواستی کرده‌اند، بهتر است با سعه‌صدر و مناعت‌طبع گفت‌و‌گو به‌پایان برسد.

بیست‌و‌سه. مشاور تلاش می‌کند خارج از روند مشاوره موردنظر در بستر باران نت با مراجع ارتباط نداشته باشد. منظور گرفتن و دادنِ شماره‌تلفن و غیره است.

بیست‌و‌چهارم. مؤسسه، از پیشنهاد‌های مشاوران، جهت افزایش ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی به‌شدت استقبال می‌کند.

 

صاحب امتیاز:  مه کالا تجارت پارسیان